Its About Babe
Wednesday, November 4, 2015, ϟ

Aku semakin tak berharap dah. Well done hajar well done. Aku masih berharap pada yang lama. Why eh aku susah naa nak lupakan kau ? Tiap kali nampak kau mesti aku teringat kenangan kita. Aku senyum sorang2 hahaha. Tambah2 lagi kau senyum dekat aku balik. Hai, buat hal. Cinta lama berputik kembali hahaha pleasee jangan buat aku macam ni. Kau buat aku throwback masa lalu kita. hmm hmm :(

Aku tak suka orang yang aku sayang rapat dengan perempuan lain even tu kawan sekalipun. Dia jiran kau ke hape ke aku tak suka. Gentle babe aku tak tipu. Cemburu aku ni tersangat sangat lah kuat dan kadang2 aku sendiri tak dapat kawal. Kau milik aku, kau kena paham dan pandai jaga diri babe. Kau taknak aku pergi kau jagalah aku baik2. Sikit hari aku dapat tahu kau buat hal, aku angkat kaki setinggi tingginya taw.

Moment kau post gambar kita berdua pun kau crop. Kau letak gambar kau SORANG jee. Gambar aku kau buang. Why babe? Kau malu ? Kau malu nak tunjuk dekat kawan2 WECHAT kau tu aku ni awek kau ? hek eleh, kalau kau boleh buat , aku lagi boleh buat. Just look n see. Jangan nak ungkitkan kenapa aku tak pernah post gambar kau. Jangan nak tuduh aku tak post gambar kau sebab nak jaga hati orang lain. You start first, I follow :)

Kau kira bersyukur ada orang lagi sanggup stay dengan kau dengan keadaan kau yang macam gini. Tu pun still nak buat aku macam ayam2 kau jee. Gaduh sikit cakap pasal nakkan kau lagi ke tak lah hape lahhh. Babe, kita gaduh sikit je pun. Tak perlu nak tanya soalan2 yang tak berapa nak pandai tu. Hehh ?? Honestly, aku lagi suka time kita berkawan dulu bruhh. Entah, aku selesa sangat dengan cara macam tu. Cara kau layan aku, buat aku ketawa, tak marah2 macam yang sekarang ni. Tapi nak patah balik zaman tu tak mungkin. Sebab kita dah lebih daripada tu. Sebab Tuhan dah satukan hati kita.



new past