.....
Sunday, June 9, 2013, ϟ

Esok dah sekolah . hehe . tak sabarnya ! rindu dekat kawan2 . pyka , qieyla , zierah , ayienn , and sumenye lahh ! woww ! triple awesome . esok sem pendek . grrr ~ agaknya macam mana lah ek sem pendek para2 junior . huhu . okayy lupakan -.-'

new titile ~
ohhh seriously laaa aku kagum betul dengan ex kau tu . betul2 matured la budaknya . dia tahu aku dengan kau skrg ni (just FAKE) , aku tahu dia jeles tpi dia tetap doakan kebahagiaan exnya tuu . I'm proud of you . aku kagum sangatt dengan kematangan kau . untung sape dapat kau kan . hehe ~

aku teruk sangat ke ? apa yang teruk sangat dekat aku ni ek ? cuba hang habaq mai sikit ? jangan pandai menilai orang hanya dari pandangan mata je . okay ? aku hanya manusia biasa yang tak lari daripada kesilapan . masing-masing buat silap . tolong jaga mulut anda .

semua manusia pernah DITINGGALKAN dan juga pernah MENINGGALKAN . you too , right ? yeahh me too also . aku pun pernah ditinggalkan jugak . aku pernah merasai peritnya orang yang kita sayang tinggalkan kita . tapi , aku fikirkan balik , cinta tak boleh dipaksa , soo aku lepaskan dia pergi . everyday , everytime aku nangis pasal dia . tapi apa boleh buat , takde jodoh .

kita kena yakin dengan Dia yang Dia akan beri lebih baikk dari kita . kalau tak yakin dengan Dia , kita nak yakin dengan siapa ,right ? cinta datang tak diduga . hope kau dapat lebih baik dari aku . aku ni TERUK kan ? so , better kau lupakan jelah aku . bye

new past